• 0 artikelen - €  0,00
Prijs gewonnen

Retourneren

Kan ik mijn product retourneren?
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij u de aangegeven procedure te volgen.

  • U ontvangt uw bestelling samen met de afleverbon.
  • Er zit een retourformulier bij waarop ons adres reeds vermeld staat.
  • Plak deze op de originele verpakking (waarin uw product werd afgeleverd) over uw eigen adres heen.
  • Zorg dat de verpakking voldoende goed weer is afgesloten zodat er niets uit kan vallen.
  • U moet het pakketje voldoende gefrankeerd retourneren via de post (helaas zijn wij een te kleine organisatie om hiervoor de kosten te dragen). In ruil daarvoor sturen wij u, na ontvangst van het retourproduct, graag een kortingsbon op t.w.v. het geldende posttarief, vrij te besteden op yayep.nl. 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Binnen de 14 dagen, na ontvangst van de goederen, is retourneren van het product gratis. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen. Kosten voor het retourzenden worden door ons gecompenseerd met een kortingsbon, vrij te besteden op yayep.nl.

Hoe moet ik het product retourneren? 
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling - indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking of in een stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.    

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 
Het recht op restitutie vervalt na 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd rekening met onderstaande:

  • Cosmetische artikelen (zoals crème, make-up, lotion, gel, shampoo) mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking wegens hygiëne.
  • Persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals haarverzorging, massageapparaten en thermometers) mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking wegens hygiëne.
  • Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.
  • Wij adviseren altijd om een bewijs van retour zenden te vragen bij het desbetreffende punt.
  • Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van dertig dagen teruggestort.

Kan ik mijn bestelling aan een chauffeur geven of via hem omruilen? 
Dit is helaas niet mogelijk.   

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, echter binnen de wettelijke termijn van 30 dagen teruggestort.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd aangeleverd, wat te doen? 
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!      

Hoe lang duurt het voor een bedrag is teruggestort na retour?
Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het geld binnen acht werkdagen teruggestort.

Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven.

GRATIS VERZENDEN - bij een bestelling boven de € 50,00 bezorgen wij gratis aan huis!